Producent udziela gwarancji na okres 12 miesięcy od daty sprzedaży, jednak nie dłużej niż 24 miesięcy od daty produkcji elementu grzejnego. Ujawnione w tym okresie wady wynikłe z winy producenta zostaną bezpłatnie usunięte lub egzemplarz zostanie wymieniony na nowy, sprawnie działający, o tych samych parametrach. Termin rozpatrywania reklamacji – do 14 dni od daty dostarczenia produktu do producenta
Gwarancja nie obejmuje:
– spalonego bezpiecznika termicznego (praca bez wody)
– użytkowania grzałki niezgodnie z instrukcją obsługi
– wszelkich widocznych uszkodzeń elementu grzejnego i regulatora temperatury wynikających z niewłaściwego obchodzenia się z grzałką
– Uszkodzenie plomby na obudowie regulatora temperatury powoduje utratę praw gwarancyjnych.
W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny. Prosimy podać maksymalnie dużo danych, czasem pozwoli nam to pomóc zdalnie. Jeśli nie będzie to możliwe należy grzałkę przesłać do nas w celu diagnozy i naprawy.
Przesyłki należy adresować na:
Heatpol
Mników 322
32-084 Morawica
tel. 12 423-60-65
Proszę koniecznie dołączyć do grzałki krótką informację o przyczynie reklamacji oraz swoje dane kontaktowe (w tym telefon).
Na diagnozę uszkodzenia potrzebujemy do 7dni.