Producent udziela gwarancji na okres 12 miesięcy od daty sprzedaży, jednak nie dłużej niż 24 miesięcy od daty produkcji elementu grzejnego. Ujawnione w tym okresie wady wynikłe z winy producenta zostaną bezpłatnie usunięte lub egzemplarz zostanie wymieniony na nowy, sprawnie działający, o tych samych parametrach. Termin rozpatrywania reklamacji – do 14 dni od daty dostarczenia produktu do producenta

Gwarancja nie obejmuje:

– spalonego bezpiecznika termicznego (praca bez wody)

– użytkowania grzałki niezgodnie z instrukcją obsługi

– wszelkich widocznych uszkodzeń elementu grzejnego i regulatora temperatury wynikających z niewłaściwego obchodzenia się z grzałką

– Uszkodzenie plomby na obudowie regulatora temperatury powoduje utratę praw gwarancyjnych.

W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny. Prosimy podać maksymalnie dużo danych, czasem pozwoli nam to pomóc zdalnie. Jeśli nie będzie to możliwe należy grzałkę przesłać do nas w celu diagnozy i naprawy.

Przesyłki należy adresować na:

Heatpol
Mników 322
32-084 Morawica
tel. 12 423-60-65

Proszę koniecznie dołączyć do grzałki krótką informację o przyczynie reklamacji oraz swoje dane kontaktowe (w tym telefon).

Na diagnozę uszkodzenia potrzebujemy do 7dni.

Formularz reklamacyjny

    Something went wrong while retrieving your map, please ensure you have entered the short code correctly.
    Facebook
    YouTube

    Kontynuując korzystanie ze strony, zgadzasz się na użycie plików cookie. Więcej informacji

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close